Apr 24, 2015

Pengumuman



Assalamualaikum dan selamat pagi =) Selamat hari Jumaat juga. Ok, saya nak buat sedikit pengumuman/pemberitahuan kepada pelawat2 sekalian. Memandangkan korang semua nie pemalu orangnye, takde yang nak bertanya, x pe la. Terima kasih banyak sebab sudi singgah +_+

Tak tau la kalau korang sebenarnye ade soklan ke idak kan. Takde pun x pe. Leh sambil2 baca la ye ape yang saya nak tulis nie..

  1. Kenapa ek harga doorgift saya nie bermula dari RM 2.50 - RM 4.50? Tak boleh ke jual hanya RM 1 je?? Orang lain boleh je?? Okay.. Sebab utama adalah isi doorgift yang saya buat.. Kalau korang perasan la kan.. Saya guna kurma Mariami AA dan juga Tunisia. Satu lagi, saya guna peanut barley dan coffee.. Sebab tu harga saya x boleh letak RM 1. Tapiiii.. Saya dah update doorgift yang jimat lagi ekonomi untuk anda. Lagi murah dari RM 1 tau.. RM0.90 untuk minimum order 100pcs. Klik kat sini http://qasehdoorgift.blogspot.com/2015/06/doorgift-jimat-serendah-rm090.html 
  2. Kenapa ek saya x buat postage tapi buat cash on delivery (C.O.D) sahaja?? Sebab, saya tak nak la bila doorgift tu sampai kat tangan korang, puting beliung jadi nye. Dah x comel. Sebab tu la saya buat C.O.D je sekitar Selangor. Korang pun boleh kenal dengan saya. Leh jumpa face to face lagi.. Dan In shaa Allah, saya tak menipu ye. Tapi kalau korang nak juga pos, saya akan guna penghantaran jenis lain. Korang kena la whatsapp kalau nak tahu lebih lanjut ye ;)
  3. Boleh tak kalau nak beli balang/bekas siap dengan deco dan kad sahaja?? Kalau nak bekas/balang sahaja, tak nak kad/sticker?? Boleh, takde masalah. Whatsapp je saya (019-3255006) terus untuk harga.. Nak email pun boleh (qasehdoorgift@gmail.com)
  4. Kalau kad/sticker je, leh ke nak tempah?? Boleh je kalo nak kad/sticker sahaja.. Kalau kad/sticker, boleh la saya pos ke mana2 pun =) Tapi harga, kalau saya x letak sekali tu, korang terus je whatsapp ek.. Malu bertanya sesat jalan.. 
  5. Design doorgift lak, x semestinya kalau saya tulis untuk majlis akikah, doorgift tu x boleh ditempah untuk majlis tunang atau kahwin. Begitu juga sebaliknya. Kalau saya tulis doorgift untuk majlis tunang/kahwin, boleh je tempah untuk majlis akikah ye +_+

Harap2 penerangan saya nie jelas la ye.. Terima kasih la sebab sudi baca panjang2 berjela nie..


Design Doorgift




Kad/sticker Majlis Akikah


Kad/Sticker Majlis Tunang/Kahwin




#Doorgift#Akikah#Kahwin#Tunang#Balang Kaca#Balang Plastik#Sticker








No comments:

Post a Comment